مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 07:302020-08-25اقتصادي

آیا مادران شاغل دچار فرسودگی می شوند؟


یک روانشناس، کار کردن زیاد را موجب فرسودگی دانست و اظهار کرد: اگر صرف کردن انرژی با رضایتمندی همراه شود، حال دل انسان خوب می شود و فرسودگی نداریم.

- ایسنا/گیلان یک روانشناس، کار کردن زیاد را موجب فرسودگی دانست و اظهار کرد: اگر صرف کردن انرژی با رضایتمندی همراه شود، حال دل انسان خوب می شود و فرسودگی نداریم.

در واقع دیدگاه انسان به زندگی برای او فرسودگی ایجاد می کند؛ نه کار کردن زیاد! مادران شاغل امروزه درصد بیشتری از زنان جامعه را تشکیل می دهند.

اشتغال زنان پدیده ای رایج در جوامع مختلف از جمله ایران است که به خصوص در سال های اخیر به دلایل رشد فرهنگی همچنین مشکلات اقتصادی نمود بیشتری پیدا کرده است.

مسلما مادران شاغل فشار مضاعفی را به خاطر نقش مادری احساس خواهند کرد و لذا اشتغال مادران علاوه بر اینکه می تواند فوایدی برای کودک داشته باشد، در عین حال هم مضراتی برای فرزندپروری به همراه دارد.

یک زن شاغل کارهایش دو برابر است و با ورود فرزند دغدغه هایش چند برابر خواهد شد.

اشتغال مادران ممکن است بر روابط زناشویی نیز تاثیر بگذارد و حال این پرسش مطرح است که زنان شاغل چگونه می توانند این شرایط را مدیریت کنند تا دچار فرسودگی نشوند؟ فونوش حقانی پور در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه شاغل بودن مادران مانند همه پدیده های دنیا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا مادران شاغل دچار فرسودگی می شوند؟

آیا مادران شاغل دچار فرسودگی می شوند؟